|
Thematic areas Cat / Esp / Eng
Àrees temàtiques:
A. Actituds idònies de l'enginyer com a directiu
Anàlisi i reflexió crítica sobre idees i actes, propis i aliens
Capacitat d'adopció, autònoma i madura, de decisions
Coherència i compromís personal davant els conflictes
Pràctica de l'enginyeria atenta a la diversitat
Respecte, comprensió, tolerància i implicació afectiva
B. Formació en valors en enginyeria
Assignatures específiques sobre valors i actituds
Historia de l'enginyeria al servei de l'enginyeria del futur
Impregnació en valors dels plans d'estudis
Preparació humanística en els estudis d'enginyeria
Participació d'estudiantes en voluntariat social
C. Interaccions actuals entre enginyeria i societat
Ètica i deontologia professional en enginyeria
Formació en tecnologia en educació primària i secundària
Enginyeria aplicada a la cooperació per al desenvolupament
Enginyeria per a un desenvolupament humà sostenible
Informacions sobre enginyeria en els mitjans de comunicació
D. Victoriano Muñoz Oms, un insigne enginyer del segle XX
L'enginyer com dinamitzador de l'economia
L'enginyer com promotor de l'obra civil
La racionalitat en l'organització de la labor de l'enginyer
Una forma de sentir l'enginyeria i el treball de l'enginyer
Una pionera visió en xarxa de les obres públiques
Áreas temáticas:
A. Actitudes idóneas del ingeniero como directivo
Análisis y reflexión crítica sobre ideas y actos, propios y ajenos
Capacidad de adopción, autónoma y madura, de decisiones
Coherencia y compromiso personal ante los conflictos
Práctica de la ingeniería atenta a la diversidad
Respeto, comprensión, tolerancia e implicación afectiva
B: Formación en valores en ingeniería
Asignaturas específicas acerca de valores y actitudes
Historia de la ingeniería al servicio de la ingeniería del futuro
Impregnación en valores de los planes de estudios
Preparación humanística en los estudios de ingeniería
Participación de estudiantes en voluntariado social
C. Interacciones actuales entre ingeniería y sociedad
Ética y deontología profesional en ingeniería
Formación en tecnología en educación primaria y secundaria
Ingeniería aplicada a la cooperación para el desarrollo
Ingeniería para un desarrollo humano sostenible
Informaciones sobre ingeniería en los medios de comunicación
D. Victoriano Muñoz Oms, un insigne ingeniero del siglo XX
El ingeniero como dinamizador de la economía
El ingeniero como promotor de la obra civil
La racionalidad en la organización de la labor del ingeniero
Una forma de sentir la ingeniería y el trabajo del ingeniero
Una pionera visión en red de las obras públicas
A. Appropriate attitudes for the engineer as a leader
Analytic and critical thinking about thoughts and facts, mature and autonomous making decision processes, coherence and personal commitment in front of the conflicts, attention to the diversity of the involved people, road-mindedness and affective implications...
B. Education in values in engineering
Specific subjects on values and attitudes, engineering history and other CTS issues, curricula impregnated by values, humanistic grounding in engineering degrees, participation of students as social volunteers,...
C. Current interactions between engineering and society
Technology in basic education for ordinary people, engineering in the international cooperation, engineering and human sustainability, engineers and engineering in media, patents right and technological transfer,...
D. Ethics and professional deontology in engineering
Relationships between engineers and employers, between engineers and people directly involved in their tasks, between engineers and the communities, between engineers and nature, between engineers and artifacts. Ethics of the engineer and social responsibility of the corporations
E. An egregious engineer in the 20th century: Victoriano Muñoz Oms
A significant manager, an important promoter, a rational organiser, a notable pioneer, a visionary thinker, ...
|
|